vrijdag 20 juni 2014

Wat straal je uit met ... Een spijker blouse

Een spijkerblouse, ik heb er zelf eigenlijk nog geen gehad, maar twijfel altijd wel of ik er nou een moet kopen.. Twijfel jij ook? Hier alvast wat je niet en wel moet doen.




(Bron: www.blog.gotapparel.com)





















(Bron: www.kardashianjennerupdates.com, www.pleaseticklemepink.blogspot.com)
Wat ik vaak het nadeel van een spijkerblouse vindt, is dat je door het stof vaak niet je echte figuur ziet. Kim Kardashian koos voor een zelfde kleur spijkerbroek, maar daaroor komt ze erg breed over. Alexa Chung koos voor een andere kleur broek, maar de blouse is haar duidelijk veel te groot.





















(Bron: www.celebs.allwomenstalk.com, www.coolspotters.com)
Deze twee dames tonen daar in tegen wel hun figuur. Rihanna koos voor een stoerdere uitstraling en op de catwalk bij DKNY gaven ze het een chique twist door het te combineren met een stijlvolle witte rok en hakken. 

Als ik deze laatste twee outfits zie, begin ik weer te twijfelen of ik er niet toch een aan moet schaffen..

xoxo Jaimy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten